Gamla grejer blir nya

Vi var hos mamma&pappa tidigare idag och jag fick med lite roliga grejer hem. En gammal vägghylla som behöver lite ny färg så blir den perfekt ovanför soffan. Mitt gamla keybord som Liam kan klinka på. han gör det redan även fast det inte är några batterier i:D Och så hittade jag en tallrikshylla! Har letat efter en sån att ha i bebisen rum. Ska bara måla den vit så passar den perfekt som bokhylla.

Vår kamera strejkar ju så jag får ta lånade bilder tills vi köpt en ny men jag hade något liknande det här i tankarna.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack! :))



Vad kul att du har en ny blogg! Alltid kul att läsa om folk man känner :)



Är det en liten flicka ni väntar? tänkte på den rosa bilden ;)



Kram

2011-09-05 @ 20:06:52
URL: http://arvidsmamma.blogg.se/
Postat av: amanda

vad fint :D

2011-09-05 @ 20:10:12
URL: http://amandaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Du har hamnat hos Johanna. Här kan du läsa om det mesta som hör småbarnslivet till, inredning och allmäna tankar.

Välkommen!