Godmorgon

Det är tidiga mornar som gäller här hemma. Kl.6 slår Liam upp sina ljusblå och då är det bara att gå upp. Stor dag idag! Liam ska både äta och sova själv på dagis.det är andra veckan på inskolningen som går riktigt bra. Än sålänge är det bara jag som bölat, Liam är en riktig tuffing han;) Jag tror inte att det kommer att bli några problem för han älskar redan dagis. Efter att vi komit hem från dagiset är han fortfarande superglad och det är så härligt att se.

Han säger mamma eller mam mam mam och ibland får han till ett mamma och pap konstant. Underbart. Ett OJ slänger han in ibland med.

Själv ska jag passa på och vila mig dom timmarna jag får själv så jag är pigg när jag hämtar honom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Du har hamnat hos Johanna. Här kan du läsa om det mesta som hör småbarnslivet till, inredning och allmäna tankar.

Välkommen!