USH!!

Dagen blev inte som jag tänkt mig. Liam Ville inte att jag skulle lämna honom på dagis. Det var inget hjärtskärande skrik utan mer ett litet gnäll men det räcker med att han gnyr så känns det i hjärtat när jag lämnar honom. Är inte van vid det, det brukar inte bekomma honom särskilt annars:(

OCH...

Precis innan jag skulle gå så upptäckte jag att han var jätte svullen på höger handen och hade ett utslag med var i. Så nu sitter jag otåligt och väntar på att BVC ringer upp så vi kan undersöka det. Tiden går långsamt. Stackars min lille kille.

Han verkar inte lida av "såret" men det kan ju bli värre och var är aldrig bra, men eftersom han beter sig som vanligt och ha älskar att leka på dagis beslutade jag att han får vara där tills vi får bvc tiden. Hoppas dom ringer snart annars terrar jag dom;)

Hönsmamma... jag?;)



Jag ringde till dagiset precis och allt var jättebra. Han var glad och verkade inte alls ha ont så jag kunde koppla av lite. Det är precis vad jag ska göra nu, koppla av lite tills det är dax för hämtning:D

Kommentarer
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

sv: Det var en underbar upplevelse som jag aldrig kommer att glömma. Helt klart värt pengarna!

2011-09-05 @ 11:09:20
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Du har hamnat hos Johanna. Här kan du läsa om det mesta som hör småbarnslivet till, inredning och allmäna tankar.

Välkommen!